Armentia Ikastola, mugikorrik gabeko gunea

Irailaren 9tik ezin da erabili ikastolako eremuetan. Ikasleak helburu izanik, helduak eredu izan nahi dugu neurri honen bidez, eta pribatutasuna zaindu.

2024/09/19
GurasoakMobilakTxaloka

Denbora luze daramagu mugikorren erabileraren aurrean konpromisoak hartzeko bidean. Kezkaz bizi dugu egun horrekin gertatzen ari dena, eta ikastolan hainbat neurri hartu izan badira ere, garrantzitsua ikusten dugu gure ikasleen eredu garen helduok antzeko bizikidetza-neurri batzuk izatea. Izan ere, gai honen garrantzia transmititu ahal izateko, ezinbestekoa ikusten dugu geure buruei irizpide berdinak ezartzea.

Era berean, gure kezkaren zamari beste kontu bat gehitzen zaio: ikus-entzunezkoen hedapena. Gaur egun edozein unetan edozein umeri argazkiak edo bideoak ateratzeko ohitura barneratu dugu, bertan agertzen diren pertsonen baimena kontuan hartu gabe.

Hori guztia dela eta, Armentia Ikastolan Mugikorrik gabeko gunea kanpaina abian jarri dugu hasi berri den ikasturte honetan. Honen bidez, buruz buruko harremana indartu nahi dugu, geroz eta ohikoagoa bihurtzen ari baita ikastola barruan eta inguruan gaudela gure sakelako telefonoa gainean eramatea eta erabiltzea, inguruko pertsonekin harremandu beharrean.

Horrez gain, lehen komentatu bezala, gehiegi errepikatzen ari den irudia ikusten ari gara familia artean: haurren ikuskizunak, ekitaldiak eta mota horretako hitzorduak telefonoarekin grabatzea, zuzenekoaz disfrutatu beharrean, eta gainerako adin txikikoen pribatutasuna arriskuan jarriz.

Kanpainaren lehen urratsa laister ikusiko dituzuen seinale identifikagarriak eta mugikorren erabilerarako dekalogoa izan dira.

2024-09-20
Urriaren 20an Nafarroa Oinezera joateko autobusa antolatu dugu. Irteerak Gasteiztik eta Agurainetik izango dira.
2024-09-19
Armentia Ikastolako bazkide oro, familia zein langile, deituta dago Ez Ohiko Batzar Nagusira.
2024-09-20
Gure kezkak, zalantzak, erronkak… elkarrekin partekatzeko gunea
2024-09-19
Ikasleak dagoeneko murgildu dira berritutako espazioan. Orain, familiekin partekatzeko ordua heldu zaie. Hori bai, kontuz eta mimo handiz.