Armentia ikastolako proiektua garaile eTwinning ekimenean

2024/06/20
TWINNING

DBHko gure ikasleek  eTwinning hiru  proiektu garatu izan dute. Hirurek Estatuko kalitate-zigilua lortu zuten, eta horietako bik Europako zigilua. Are gehiago, proiektuetako batek "Mikro&nNano" izenekoak Estatuko saria irabazi du.

eTwinning programa Europako ekimen bat da, hainbat herrialdetako ikastetxeen artean senidetzeak ezartzera bideratua, parte-hartzaileek adostutako eskola-eremuko edozein gairi buruzko lankidetza-proiektuak garatzeko helburuarekin.

eTwinningen, irakasleek in situ eta online jarduerak antolatzen eta gauzatzen dituzte ikasleekin, Erasmus+ programan parte hartzen duten herrialdeetako lankideekin batera. Lankidetza-proiektuetan parte hartzen dute, TwinSpace ingurunearen laguntzarekin.

Horrela, programa honek, besteak beste, ikasleen motibazioa areagotzen du, beste herrialde bateko eskola batean lan egiteko publikoa baitute. Funtsezko gaitasunak hobetzen ditu, IKTen erabilera, komunikazioa eta atzerriko hizkuntzen ezagutza barne. Kultura-kontzientzia handiagoa sortzen du, eta, horrez gain, ikasgaien edukiari dagokionez, arazoak ebazteko eta pentsamendu kritikoa izateko gaitasunak garatzen ditu. Azkenik, autozuzendutako ikaskuntza sustatzen du.

2024-09-27
Ez larritu; LH6koekin izan dira, baina suteen prebentzioaren inguruan solasean.
2024-09-26
Ilusioz, baikortasunez eta indarberrituta abiatu genuen 114 ikastolok ikasturte berria.
2024-09-26
Besteak beste, ikasturteko kuotak onartzeko baliatu dugu batzarra.
2024-09-20
Urriaren 20an Nafarroa Oinezera joateko autobusa antolatu dugu. Irteerak Gasteiztik eta Agurainetik izango dira.