Hegoi Amabizkak txapela jantzi zuen Arabako Eskolartekoan

Bertsolari gaztetxoen taldekako txapelketan ere Armentia Ikastolako Bertxilika irabazle

2024/05/21
Bertxiliki

2024ko Arabako gaztetxoen XXIX. Eskolarteko finala Aramaioko Kultur Etxean izan zen aurreko larunbatean. Gauzak horrela, Hegoi Amabizka eta Iraide Onaindia izango dira Arantzako Euskal Herriko Eskolartekoan kantatuko dutenak ekainaren 15ean Arantzan jokatuko den finalean.

Arratsalde oparoa izan zen Aramaion Armentiako bertsolarientzat. Eskualde ezberdinetako bertsolari gaztetxoen taldekakoarekin hasi zen arratsaldea. Taldeko kideen artean ariketa ezberdinetan erakutsi behar izan dute errimatzeko duten trebezia. Hiru talde lehian aritu ondoren Armentiako Bertxilika taldea gailendu zen.

Ondoren, bat-bateko saioari ekin zioten unea heldu  da ondoren. Armentia ikastolako Hegoi Amabizka eta Samuel Rodríguez, Gasteizko Urko Lafuente, Trebiñuko June Astegieta eta Aramaioko Iraide Onaindia eta Anitz Abarrategi izan ziren kantuan aritutako finalistak, eta Hegoi izan zen garaile

Egungo Arabako txapeldun eta Armentiako ikasle ohi Aroa Arrizubietak jantzi zion txapela Hegoiri eta urtero txapeldunez txapeldun ibiltzen den egurrezko mikrofonoa ere jaso zuen.

amabizka.jpeg

2024-10-24
Margotu, garbitu, bonbilak aldatu, ubideak txukundu… komunitatearen esku guztiak dira ongi
2024-10-24
Urtero bezala, eskaera egiteko aukera izango duzue, azaroaren 5era arte.
2024-10-24
Dagoeneko ikusgai dituzue datorren asteburuan izango diren Eskolaz Kanpoko Ekintzen hitzorduak. Larunbatean izango dira, urriaren 26an.
2024-10-24
Besteak beste, emozioak nola identifikatu eta kudeatu ikasten ari dira gure LH4ko ikasleak, ‘Osasun Hitzak’ liburua osatzeko ipuinak sortzen dituzten bitartean.