Skip to main content

Berdin bizi al gara guztiok?

Bizi-baldintzak, definizioz, honako hauek dira: pertsonen egunerokotasuna baldintzatu egiten duten aspektu konkretuak, indibidualak nahiz maila kolektiboan. Horien barruan daude, besteak beste, etxebizitzaren egoera, bere kokapena eta ekipamendua, garraio publikoaren eskuragarritasuna, ingurumenaren egoera, osasungintza, hezkuntza eta kultura eskaintza.

Hain zuzen ere, horiek aztertu dituzte Ingurune ikasgaian LH6 mailakoak, ikerketa baten bidez. Lehenengo ikergaiaren galderan munduko herri guztien bizi-baldintzei erreparatu nahi izan diete, bizitza duina bermatzeko guztiak berdinak ote diren jakiteko. Horretarako, hiru faktore arakatu dituzte: osasuna, hezkuntza eta bestelako zerbitzuak. Erantzunak gertu-gertutik jaso dituzte; izan ere, hiru zerbitzu horietan lan egiten duten guraso batzuk etorri dira haiekin hitz egitera.

Ikasleak taldeka banatu dira, eta talde bakoitzean guraso batekin aritu dira elkarrizketan. Gero, gonbidatuak taldez aldatu eta beste ikasle batzuekin elkartu dira. Horrela, guztiekin hitz egiteko aukera izan dute. Tartean, irakasleak eta udaleko eta larrialdietako zerbitzuko langileak izan ditugu gurean. Azken hauekin esperientzia osoa izan da, anbulantzia baten tripak eta guzti ezagutzeko aukera izan baitute.

Azken albisteak

"Udako oporrak usaindu ez ezik, ukitu ere egin ditzakegu, eta horrek ondorio batera narama: nola daiteke ekainak 20 izatea, ikasturtea hasiera duela aste batzuk izan bazela iruditu arren?"
Eskolaz Kanpoko Ekintzen bi kiroletan izan ditugu saridunak.
LEGOk aukera pila bat ematen ditu objektuak sortzeko. Oraingoan, LH6koek pila bidezko ibilgailuak sortu dituzte.
Saria jasotzeaz gain, beste igarkizun bat bota dio publikoari.