Skip to main content

Eskolako txikienek zirkulazio autonomoarekin bat

Azken urteetan Armentia Ikastola bere metodologia birmoldatzen joan da haurren ezaugarriei egokituz. Hori horrela, zirkulazio autonomoari garrantzia ematen hasi zitzaion txikienekin hasita. 

Pandemiak metodologia honen jarraipena zapuztu zuen. Izan ere, arautegi berriek ez zuten uzten gelen arteko harremana izaten. Ondorioz, metodologia birmoldatu behar izan da, eta arautegi berrira ohitzeko beharra suertatu da. 

Egun, pandemiaren egoerak hobera egin du, eta maila edo urte bereko umeen artean zirkulazio autonomora pixkanaka itzuliko gara honek haurren egunerokoan suposatu ditzakeen onurak aprobetxatuz:

  • Haurrak modu autonomoan ikastea
  • Haurrek euren borondatez espazio zabalago batean jolasteko aukera izatea. 
  • Ume ezberdin eta gehiagorekin interaktuatzeko aukera izatea.
  • Irakasleen figura ezberdinak ezagutu eta eurekin afektua izateko aukera izatea.
  • Beste umeen garapen mailagatik ikasteko aukera izatea, imitazioa.

Umeen gaitasunetan sinistu dezagun euren hezkuntza onena izan dadin.

Azken albisteak

Olarizuko lorategiaren ezohiko egoeraren aurrean Araba Euskarazek zabaldutako adierazpena.
HH5ekoak gorputza nolakoa den ikasten ari direla aprobetxatu eta saio interesgarria eskaini die.
Jakingo duzuen bezala, Gure Haurrak ere Badira ekimenak Euskal Herri mailan jardun burutu ditu ikasturte honetan zehar, Palestinako haurrei elkartasuna agertzeko: Gasteizko legebi
‘Hanka, moko, buztan’ poesia ipuinarekin aritu dira LH2ko ikasleak.