HH:
Lerro bakoitzari, ulermen gaitasunak kontuan izanda, ipuin bat egokitu zaio tratu onen inguruan hitz egiteko, egunerokotasuneko gertaeretan oinarrituta, dialogoa eta hausnarketa sustatuz. (Amatxo eta ni, Derrigorrez musurik ez, Tximeleta belarriak, Daniela pirata eta Ezetz esaten ikasi)
Ardura kolektiboa leloa aintzat hartuta, adin bakoitzak muralaren zati bat apaindu du more koloreari garrantzia emanez, eta elkartzean bost emakume agertu dira. Landutako material eta teknikak ezberdinak izan dira: margoak, gometxak, tenperak, zeta paperezko bolak itsatsiz, estanpazioak edo collage bat eginez.
LH:
LHko geletan azaroaren 25eko egunaren inguruko hausnarketa desberdinak egin dituzte. Galdera-erantzunen bitartez elkarrizketa gidatua izan da, eta egun hori zergatik dagoen egutegian markatuta azaldu diete ere:
Zer da indarkeria matxista? Zergatik da garrantzitsua ezagutzea eta izatea azaroaren 25a? Zer egin dezakegu indarkeria ororen aurrean?
BH:
Hainbat atal jorratu dituzte:
Guk ere ardura daukagu. Tratu onak eta jarrera positiboak dekalogoa.
Ez ikusiarena ez egin. Zuk nori lagunduko diozu? Biktimekiko elkartasunerako proposamenak - Hormairudi eta kartelak.
Biolentzia non, komunitatea han. #nosdueleatodos kanpaina - Erasoei uko egiteko protokoloa.
Erasoen aurrean denok bat. Salaketa kutxa. Role playing. Indarkeria matxistaren behatokia. Protokoloa.