Arimen Gaua antolatu du Zabalgana Euskara Taldeak

Urriaren 31ko arratsalderako tailerrak eta ipuin kontalaria antolatu dituzte auzoan. Armentia Ikastolak bat egingo du egitarauarekin, eta kalejiran aterako gara.

2024/10/18
gaubeltza

Ohi bezala, arratsalde berezia antolatu du Zabalgana Euskara Taldeak urriaren 21n Arimen Gaua ospatzeko. Tailerrak izango dira auzoko eskoletan eta Mitxel Elortza arituko da ipuin kontalari.

Armentia ikastolan ere bat egingo dugu ekintzarekin, eta kalejiran aterako gara ikastolatik, 17:30ean.

Animatu eta zatoz gurekin!

2024-10-11
Olarizun ospatuko da ekainaren 15ean, zortzi ikastolek bat eginda, eta urte osorako egitaraua ere izango du.
2024-10-10
Euskaraz idatzitako literatur lanak ezagutzera ematen dituen lehen azoka da. Aurtengoa 4. edizioa da, eta ekintza mordoa antolatu dituzte, Saran (Lapurdi): ikuskizunak, tailerrak, animazioak…
2024-10-10
Ikastolako gurasoek abiatutako ekimenak pantailen erabilera atzeratzea eta horren inguruko lanketa egitea du helburu. Datorren astean egingo duten bileran parte hartzera dei egiten dute.
2024-10-09
Irrisarri Land-en izan estreinatu dute urria 2. mailako ikasleek.