Skip to main content

Euren gorputza, ezagutzaren abiapuntu

Helburuak hainbat izan dira: batetik, euren ezaugarri indibidualak ezagutzea eta estimatzea; eta, bestetik, erretratu bat egiteko oinarrizko elementuak behatzea.

Lehenik eta behin aurre-ezagutzak landu dituzte: barrutik nolakoak garen, zentzumenak eta emozioak zer diren… Horretarako, gelako txoko batean ospitale moduko bat jarri dute bakoitzak etxetik ekarritako materialarekin: eskularruak, tiritak, itxaron gelarako ipuinak eta abar. Giza gorputzaren osagaiak eta ezaugarriak ezagutzen hasi dira.

Bigarren astean, burmuinaren funtzionamendua aztertu dute. Garunak dituen funtzioak identifikatu eta, horrez gain, emozioak landu dituzte. Bakoitzaren esanahia landu, horien irudikapena egin eta burmuinaren mapa batean kokatu dituzte. Gorputza osatzen duten aparatuak ere ikasten jarraitu dute: digestio-aparatuaren funtzionamendua ezagutzeko, etxetik ekarritako aldizkarietatik elikagaien irudiak moztu eta elikadura-piramide bat osatu dute.

Azken astean, berriz, zirkulazio aparatuaren nondik norakoez aritu dira, eta hori barneratzeko tailerrak ere egin dituzte. Amaitzeko, giltzarri-ariketa bat egin dute landutako guztia errepasatzeko eta ikasitakoa gogoratzeko.

 

Azken albisteak

"Udako oporrak usaindu ez ezik, ukitu ere egin ditzakegu, eta horrek ondorio batera narama: nola daiteke ekainak 20 izatea, ikasturtea hasiera duela aste batzuk izan bazela iruditu arren?"
Eskolaz Kanpoko Ekintzen bi kiroletan izan ditugu saridunak.
LEGOk aukera pila bat ematen ditu objektuak sortzeko. Oraingoan, LH6koek pila bidezko ibilgailuak sortu dituzte.
Saria jasotzeaz gain, beste igarkizun bat bota dio publikoari.